سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجویان مهندسی مکانیک شهرکرد

حذف دروس مازاد معارف از انتخاب واحد دانشجویان



[ دوشنبه 91/8/22 ] [ 5:38 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

کاغذ از امتحانات دانشجویان حذف میشود

رییس دانشگاه پیام نور از ایجاد تحول در آزمون‌های دانشگاه پیام نور با حذف کاغذ امتحانی در فرآیند برگزاری امتحانات خبر داد و گفت: بر اساس این طرح لپ‌تاپ جایگزین برگه‌های امتحانی دانشجویان می‌شود.

دکتر حسن زیاری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در نظر داریم به جای توزیع کاغذ امتحان در بین دانشجویان، لپ‌تاپ‌های کوچک به هر دانشجو ارائه شود، تا دانشجویان از این طریق سوالات خود را پاسخ دهند.


به گفته وی، برگزاری آزمون از طریق لپ‌تاپ در قدم اول به صورت پایلوت اجرا می‌شود و امتحان نیز به صورت تستی است.


به گفته رییس دانشگاه پیام نور، در کل کشور حدود 40 تا 50 هزار دانشجوی پیام‌نور به صورت همزمان در یک روز و یک ساعت بر سر امتحان دانشگاه حاضر می‌شوند که بر این اساس تهیه همین تعداد لپ‌تاپ جوابگو خواهد بود.


زیاری با بیان اینکه برخی از شرکت‌ها در این طرح با دانشگاه همکاری خواهند داشت، گفت: طرح برگزاری آزمون با کمک لپ‌تاپ می‌تواند در دانشگاه‌های دیگر نیز اجرایی شود.


رییس دانشگاه پیام نور در خاتمه با اشاره به احتمال بروز مشکلاتی در روند اجرای این طرح، گفت:‌ کلیه تمهیدات پشتیبانی و امنیتی برای اجرای موفق این طرح اندیشیده و فراهم شده است.



[ شنبه 91/8/6 ] [ 9:40 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

آیین نامه جدید آموزشی برای ورودی های جدید

 

آیین نامه جدید آموزشی دوره های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

****

آیین نامه جدید آموزشی دوره های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در 35 ماده و 26 تبصره در جلسه 803مورخ 8/5/91 به تصویب شورای عالی برنامه ریزی رسید 

* اگر درسی رو بیفتی و بتونی ترم های بعدی با نمره بالای 14 پاس کنی ،نمره قبلی از کارنامه حذف میشه و در معدل کل فقط نمره جدید محاسبه میشه !

* تعداد مشروطی ها اعم از متوالی و متناوب حداکثر 3 تا هست !

* تعداد سنوات مجاز تحصیلی حداکثر 5 سال هست !

* طبق آیین نامه جدید آموزشی دانشگاه ها برای ورودی های 91-92 به بعد لازم الاجرا هست

منبع : سایت وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری / دفتر برنامه ریزی آموزش عالی

قوانین جدید رو به طور کامل در pdf  آیین نامه بخونید.

 

لینک دانلود:

 



[ جمعه 91/8/5 ] [ 5:28 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

پیام تسلیت

  

 

کمال تأسف باخبر شدیم در پی حادثه دلخراش رانندگی تعدادی دانش آموز دختر بروجنی دار فانی را وداع گفتند.

منم از طرف خودم به همه هم استانی ها وبه خصوص خانواده های آن عزیزان زهرا عرب، ماندانا الهیان، فائزه شبانیان، فاطمه کریمی، مینا ربیعی، فاطمه شمس، پریسا رضایی، محدثه مهدوی‌نیا، پریسا زندیان، مژگان هادی‌پور، الهام حسنزاده، ریحانه شریفی، زهرا عباسیان، هانیه انتظامی، آمنه خاکسار، نرگس کوهی‌کمان، مرضیه سلیمی، مرضیه احمدی، مریم خاقانی، مائده فرهمندیان، رویا عسگری، شبنم مقدسی، زهرا غفاری تسلیت عرض میکنم.

 

                                                                                                                 

 



[ شنبه 91/7/29 ] [ 1:56 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

سلام

امروز دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای مهندس بنیامین یوسفی مدیریت وبلاگ به من دادند امیدوار هستم بتوانم مثل دوست عزیزم وبلاگ را مدیریت کنم وجا دارد از ایشان کمال تشکر را داشته باشم بایت مدیریت عالی .آقای مهندس بنیامین یوسفی کمال محبت رو به من دارند و قرار شده به عنوان سرور من به فعالیت روی وبلاگ ادامه بدهند .همین جا از نویسندگان عزیز خواهش می کنم فعالیت خود را روی وبلاگ بیشتر کنند.




[ جمعه 91/7/21 ] [ 6:30 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

اطلاعیه

بسمه تعالی

اطلاعیه...

  با سلام و عرض ادب خدمت دوستان نویسنده و همکلاسی های بزرگوارم در مهندسی مکانیک پیام نور مرکز شهرکرد و سایر علاقه مندان و عزیزان بازدید کننده و آرزوی سلامتی برای یکایک شما عزیزان...

   بدین وسیله به اطلاع میرسانم بنابر تصمیم و درخواست های مکرر و به حق نویسندگان این وبلاگ و عزیزان انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک پیام نور شهرکرد مبنی بر تغییر مدیریت وبلاگ به دلایل کاملا منطقی و به حق ، اینجانب از مدیریت این وبلاگ زیبا ، پربار و پرمحتوا کناره گیری کرده و دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای مهندس ایرج فاضلی را به عنوان سکاندار جدید این وبلاگ به خدمت دوستان معرفی میکنم . الحق که انتخاب مدیر جدید کار ساده ای نبود ولی بنده به خاطر سابقه درخشان و زحمات بی دریغشون در به روز نگه داشتن محتویات این وبلاگ ایشون را انتخاب کردم.

  امیدوارم دوستان عزیزتر از جانم ، نویسندگان و همکلاسی های بزرگوارم بنده را به خاطر این تصمیمم و انتخاب نشدن هر کدام از آنها عفو کنند و ایشان را به عنوان مدیریت تام الاختیار وبلاگ بپذیرند...

  لازم می دانم یادآوری کنم مدیر وبلاگ اختیار و توانایی کنترل و بررسی تمامی فعالیت ها ، نظرات دریافتی و ارسالی نویسندگان وبلاگ اعم از خصوصی و عمومی و درحال بررسی ، حذف و ویرایش مطالب نویسندگان ، تغییر و بازیابی رمز ورود نویسندگان و حذف و اضافه نویسندگان را داراست.


  همچنین بار دیگر از تمامی نویسندگان این وبلاگ صمیمانه دعوت میکنم با ارائه مطالب زیبا و نظرات سازنده خود و بازدید و استفاده از محتویات وبلاگ حضور هرچه فعال تری داشته باشند و در پیشرفت و بهبود محتوای وبلاگ کمال همکاری را با ایشان داشته باشند .

  از این تاریخ(1391.7.19) تا حداکثر ده روز آینده روند تغییر به تدریج صورت خواهد گرفت ، بنابراین عذر میخوام که ده روز دیگه هم مجبورید بنده را تحمل بفرمایید.

  اگر به بنده این فرصت و اجازه را بدید حاضرم و دوست دارم حداقل به عنوان نویسنده در خدمتتون بمونم .


  انشاالله بدی ها و کاستی های بنده را به بزرگواری و خوبی های خودتون ببخشید و ابراز شرمندگی و طلب حلالیت بنده را پذیرا باشید.


  برای تک تک شما عزیزان از صمیم قلب آرزوی سعادت ، سلامت ، موفقیت ، بهروزی و خوشبختی دارم...

  در خلوت هاتون با خالق هستی بنده را فراموش نکنید و از دعای خیر خودتون بی نصیب نذارید.


با سپاس فراوان

بنیامین یوسفی



[ چهارشنبه 91/7/19 ] [ 2:12 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

برنامه کلاس های عمومی

[ دوشنبه 91/7/10 ] [ 9:10 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

تغییر برنامه کلاسی

برنامه کلاسی تغییراتی کرده برای دانلود کلیک کنید.برنامه کلاسی



[ شنبه 91/7/8 ] [ 5:57 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

وضعیت منابع

منابع مهندسی مکانیک اعلام شود برای دانلود کلیک کنید. دانلودوضعیت منابع



[ شنبه 91/7/8 ] [ 10:57 صبح ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

برنامه کلاسی نیمسال اول

با توجه به این دوستان نمی توانستند فایل که روی سایت دانشگاه و روی وبلاگ را دانلود کنند و  سایت دانشگاه در دسترس نمی باشد به همین خاطر فایل را آپلود کردم و روی وبلاگ قرار دادم  تا دوستان راحت تر  برنامه رو دانلود کنند.برنامه مهندسی مکانیک



[ پنج شنبه 91/7/6 ] [ 7:51 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر