سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجویان مهندسی مکانیک شهرکرد

روز دانشجو

روز دانشجو را به تو تبریک نمی گویم

 

تو را به این روز تبریک می گویم

 

که این روز بی تو، و بی حس “آرمان خواهی”

 

و “ایمانت به حق طلبی”، وجودی بی معناست . . .

 



[ شنبه 92/9/16 ] [ 7:6 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

آغاز امکان تعیین محل آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور

در اطلاعیه که بر روی سایت سیستم گلستان دانشگاه پیام نور منتشر شده است و براساس آنچه در تقویم آموزشی سال تحصیلی 93-92 دانشگاه پیام نور آمده است امکان تعیین محل آزمون امتحانات پایان ترم برای دانشجویان کارشناسی ارشد از امروز 10 آذر آغاز و تا 18 آذر 92 ادامه خواهد داشت . دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور در تاریخ اعلام شده می توانند با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir و از مسیر آموزش -> دانشجو -> درخواست ها -> انتخاب محل آزمون ، نسبت به تعیین محل آزمون خود اقدام کنند.محدودیتی برای تعیین محل آزمون وجود ندارد. در تعیین محل آزمون ، شهریه و استاد تغییری نمی کند و فقط محل آزمون تغییر می کند.مهم نیست آن شهری که دانشجویان انتخاب می کنند رشته ارشد دارد یا ندارد تنها چیزی که مهم است داشتن دانشگاه پیام نور در آن شهر است. دانشجویان بدهکار بعد از پرداخت شهریه می توانند در سیستم از امکان تعیین محل آزمون استفاده کنند.
اجباری برای تعیین محل آزمون وجود ندارد و در صورت عدم تعیین محل آزمون در سیستم گلستان امتحانات دانشجویان در همان مرکز خود برگزار می شوند همچنین لازم به ذکر است
دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند با استفاده از امکان مهمان اضطراری با موافقت مبدا و مقصد نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند



[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 6:58 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

تاریخ آخرین مهلت برای ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول 93-92 اعلام

 دانشگاه پیام نور تاریخ جدید آخرین مهلت برای ثبت نمرات میان ترم دانشجویان کارشناسی در نیمسال اول را اعلام کرد.در بخشنامه جدیدی که به روسای استانی پیام نور ارسال شده است مهلت ثبت نمرات میان ترم دانشجویان کارشناسی که پیش از این در تقویم آموزشی تا 29 آذر اعلام شده بود را تمدید کرد.
برهمین اساس آخرین فرصت برای ثبت نمرات میان ترم دانشجویان کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 روز سه شنبه 3 دیماه 92 می باشد.
همچنین براساس آنچه در تقویم آموزشی 93-92 نوشته شده است آخرین فرصت برای ثبت نمرات میان ترم دانشجویان کارشناسی ارشد 30 دیماه 92 می باشد.
بنابراین مراکز ، واحد ها و اساتید دانشگاه پیام نور فقط تا تاریخ های اعلام شده فرصت خواهند داشت نمرات میان ترم نیمسال دوم را در سیستم گلستان برای دانشجویان وارد و ثبت نمایند لازم به ذکر است بعد از تاریخ اعلام شده امکان ثبت نمره میان ترم در سیستم گلستان دیگر فراهم نخواهد شد



[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 6:57 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

برگزاری چند آزمون سراسری در یک سال

طی بررسی های صورت گرفته با حضور مسولان قرار شد که علاوه بر پذیرش دانشجو 2 بار در سال از طریق آزمون .شاهد تاثیر 25 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 93 باشیم.

 

نخستین مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو که با حضور وزرای علوم، آموزش و پرورش، روسای دانشگاه آزاد و سازمان سنجش برگزار شد بحث داغ کنکور دانشگاه آزاد بود.

بحث تجمیع کنکور سراسری و آزاد تقریبا از 2 سال پیش خبرساز شده بود تا حدی که یک سال پیش نمایندگان مجلس به این نتجه رسیدند که این 2 کنکور باید با یکدیگر تجمیع شود و  این در حالی است که بعد از گذشت یک سال و برگزاری یکبار تجمیع کنکور سراسری دوباره مسولان به فکر جدا برگزار کردن این دو آزمون افتادند. بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان دیروز بعد از ظهر در وزارت علوم تصمیم‌گیری بر روی این مسئله البته با حضور مسئولان وزارت علوم صورت گرفت.
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 6:55 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه پیام نور رای نیاورد

  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح دیروز خود، بررسی درخواست تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور را در دستور کار قرار دادند.نمایندگان متقاضی تفحص از جمله الیاس نادران طبق آیین نامه داخلی مجلس متقاضی بررسی این موضوع در صحن مجلس شده بودند.
سوء مدیریت، تصویب برخی رشته ها در خارج از قانون از جمله موارد تفحص از دانشگاه پیام نور از سوی نمایندگان عنوان شده بود.
وکلای ملت پس از شنیدن صحبت های سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات که در مخالفت با این درخواست صحبت کرد و دلایل یکی از طراحان این تحقیق و تفحص از مجموع 237 نماینده حاضر در صحن مجلس با 75 رای موافق، 115 رای مخالف و 11 رای رای ممتنع با این درخواست مخالفت کردند و تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور رای نیاورد



[ دوشنبه 92/9/4 ] [ 8:23 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

امکان تعیین محل آزمون امتحانات پایان ترم پیام نور از هفته آینده

امکان انتخاب محل آزمون برای این فراهم شد تا دانشجویان کارشناسی ارشد بتوانند براحتی در محل زندگی خود در امتحانات پایان ترم شرکت کنند. براساس آنچه در تقویم آموزشی سال تحصیلی 93-92 دانشگاه پیام نور آمده است امکان تعیین محل آزمون امتحانات پایان ترم برای دانشجویان کارشناسی ارشد از هفته آینده 10 تا 18 آدر 92 در سیستم گلستان پیام نور فراهم خواهد شد. دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور در تاریخ اعلام شده می توانند با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور نسبت به تعیین محل آزمون خود اقدام کنند. محدودیتی برای تعیین محل آزمون وجود ندارد. در تعیین محل آزمون ، شهریه و استاد تغییری نمی کند و فقط محل آزمون تغییر می کند.مهم نیست آن شهری که دانشجویان انتخاب می کنند رشته ارشد دارد یا ندارد تنها چیزی که مهم است داشتن دانشگاه پیام نور در آن شهر است. دانشجویان بدهکار بعد از پرداخت شهریه می توانند در سیستم از امکان تعیین محل آزمون استفاده کنند.
همچنین لازم به ذکر است دانشجویان مقطع کارشناسیمی توانند با استفاده از امکان مهمان اضطراری با موافقت مبدا و مقصد نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند



[ دوشنبه 92/9/4 ] [ 8:23 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

حذف تخلفات انضباطی دانشجویان در قبال حفظ آیات قرآن کریم

ایوب مرادی اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های دینی و معرفتی بین دانشجویان و ایجاد فضایی سرشار از معنویت و توجه به اخلاقیات از جمله رسالت‌های دانشگاه پیام نور در کنار ارتقای علمی جوانان ایران اسلامی است.

وی افزود: هم اکنون بیش از 23 هزار جوان کردستانی در 10 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور و در 92 رشته و گرایش در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

مرادی تصریح کرد: مطمئناً در برخی موارد شاهد تخلفات انضباطی به ویژه در سر جلسه امتحانات هستیم که این امر با محرومیت دانشجو و درج نمره 25 صدم در کارنامه وی همراه می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بسیار پایین تخلفات دانشجویان در این حوزه و برای فرهنگ سازی در این خصوص شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور کردستان در اقدامی نیک و تحسین برانگیز اقدام به مصوبه‌ای ویژه در این خصوص کرد.

مرادی افزود: بر اساس مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه از این به بعد دانشجویان متخلف می‌توانند با حفظ آیاتی از قرآن کریم در کاهش جرایمشان سهیم شده و از درج نمره 25 صدم در کارنامه‌اشان جلوگیری کنند و تخلف آنان به غیبت در جلسه آزمون تبدیل شود.



[ شنبه 92/9/2 ] [ 8:32 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

اطلاعیه مهم در خصوص ثبت نمرات دروس عملی در هر نیمسال دانشگاه پیا

 دانشجویانی که از نیمسال اول 93-92 و بعد از آن درس عملی را اخذ کرده اند ، مطابق تبصره 3 ماده 16  آیین نامه جدید آموزشی  مهلت ارائه دروس عملی جهت ارائه به مدرس مربوطه تا پایان نیمسال اخذ آنمی باشد (حداکثر 20 روز پس از پایان امتحانات همان نیمسال) و در صورت عدم ارائه کار عملی در پایان نیمسال اخذ آن ،نمره ای برای دانشجویان ثبت نخواهد شد و دانشجو موظف است  در نیمسال های بعدی با پرداخت شهریه دروس مربوطه را مجددا اخذ نماید.

 

تمدید ثبت نمرات عملی دروس نیمسال دوم 92-91 پیام نور

همچنین به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند که : ثبت نمرات عملی دروس نیمسال دوم 92-91 تا پایان نیمسال اول 93-92 تمدید گردید.ضمناً مقتضی است به دانشجویان یادآوری گردد،در صورتی که در نیمسال اول 93-92 درسی عملی اخذ نمایند مطابق تبصره 3 ماده 16 آئین نامه جدید آموزشی مهلت ارائه دروس عملی تا پایان نیمسال اخذ آن می باشد.

 

ماده 16 آئین نامه جدید آموزشی دانشگاه پیام نور ( مقطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته)

تبصره 3 - نمره دروس تمرین دبیری ، کارآموزی ، کارورزی ، عملیات صحرایی ، کار در عرصه ، و دروسی که در برنامه مصوب توام با تکلیف پژوهشی می باشد ، باید حداکثر ظرف مدت بیست (20) روز از تاریخ پایان امتحانات ، با رعایت مهلت های مذکور در سیستم جامع اموزشی ثبت شود.



[ شنبه 92/9/2 ] [ 8:29 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر

خب فوری حتما برید؟؟؟

به تازگی گوگل یک نظر سنجی گذاشته که خلیج فارس یا خلیج عربی برید نظر بدید چون خلیج فارس عقبه

 

http://www.persianorarabiangulf.com/index.php

 

به بقیه هم بگین 



[ سه شنبه 91/10/12 ] [ 8:31 عصر ] [ جلال شاکریان ]

نظر

گزارش 428 سیستم گلستان (کارت ورود به جلسه امتحان) از امروز فعال


 کارت ورود به جلسه پیام نور یا همان گزارش 428 سیستم گلستان که به عنوان مجوز حضور در جلسه امتحان دانشگاه پیام نور معرفی شده ،دسترسی به آن از طریق سیستم گلستان از امروز 11 دیماه 91 امکان پذیر شد.دانشجویان پیام نور می توانند با ورود به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر  آموزش -> دانشجو -> اطلاعات ثبت نام و امتحان -> "428-برنامه امتحان پایان ترم دانشجو" کارت ورود به جلسه امتحانات خود را دریافت کنند. همچنین محل آزمون انتخابی دانشجویان کارشناسی ارشد در گزارش 428 نمایش داده می شود.
امتحانات نیمسال اول 92-91 پیام نور از 16 دی آغاز و تا 9 بهمن 91 ادامه خواهد داشت.



[ دوشنبه 91/10/11 ] [ 3:8 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر