سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجویان مهندسی مکانیک شهرکرد

هیچ دانشگاهی از ایران جزو 500 دانشگاه اول جهان نیست !!!!!

 

 

در سطح بین المللی دانشگاه "هاروارد" بعنوان برجسته ترین دانشگاه جهان در صدر جدول قرار دارد و دانشگاه مشهور "کارولینسکا" در استکهلم سوئد که از جمله کادر علمی آن هر ساله برنده جایزه نوبل در رشته پزشکی را معرفی میکند نیز در لیست 50 نام اول قرار گرفته است. دو دانشگاه دیگر سوئد نیزدر میان 500 دانشگاه برجسته جهان در در لیست 100 نام اول قرار دارند که عبارتند از دانگشاه لوند در جنوب سوئد و دانشگاه اپسالا. در سطح اروپا دانشگاه کمبریج در انگلستان برجسته ترین دانشگاه اروپا ارزیابی شده است و در اینجا نیز دانشگاه "کارولینسکا" با رتبه ششم در میان 10 نام صدر لیست قرار دارد. در میان پنجاه دانشگاه برجسته اروپا دانشگاههای اپسالا, لوند و استکهلم هر سه در میان لیست 50 نام اول قرار دارند. در سطح آسیا و اقیانوسیه دانشگاه توکیو بعنوان برجسته ترین دانشگاه در صدر لیست قرار دارد. در میان کشورهای هم تراز ایران فقط ترکیه و اسراییل در این لیست موجودند. ترکیه و اسراییل چندین دانشگاه در میان لیست صد دانشگاه برجسته آسیا و اقیانوسیه دارند. نام هیچ دانشگاهی از کشوری عربی در این لیست دیده نمیشود و نشانی از نام هیچ دانشگاهی در ایران نیز در میان کل 500 دانشگاه برجسته جهان وجود ندارد.!!! این در حالیست که حتی دانشگاههای کوچکتر سوئد مانند دانگشاه "لینشوپینگ" نیز در لیست 500 دانشگاه برجسته جهان قرار دارند که در مورد یک کشور با جمعیت هشت میلیونی استانداردی در بالاترین سطوح بشمار میرود.

 

سلام

بله شما درست حدس زدید!! باید بگم کسی که این تحقیقاتو کرده یه اشتباه خیلی خیلی کوچیک داشته! اونم اینه که یادش رفته تو ایران یه شهر هست به نام شهرکرد! دست بر قضا تو شهرکرد یه دانشگاه هست به نام دانشگاه پیام نورکه از نظر امکانات و توجه به دانشجوها و اساتید عااااااااااااااالییییییییییییییییه !!!! اگه به این نکته توجه داشت حتما هممون اسم دانشگامونو جزء ده تای اولی میدیدیم!!!!!!!

البته دانشجوای پیام نور واقعا خوبن و دارن تو یه شرایط سخت درس میخونن  ولی کسی نیست که قدر بدونه واز این همه استعداد استفاده کنه   .....به نظر شما اینطور نیست؟؟؟؟؟



[ یکشنبه 90/11/16 ] [ 12:16 عصر ] [ زینب تقوی زاده ]

نظر