سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجویان مهندسی مکانیک شهرکرد

مینی هلی کوپتر بدون سرنشین حامل دوربین در کیک استارتر

هیجان جویانی که علاقه به ضبط کارهای خود دارند،شاید به زودی قادر به استفاده از یک ربات پرنده مجهز به تکنولوژی ((من را دنبال کن)) برای گرفتن فیلم هوایی از ماجراجویی شان باشند.

 به گزارش از لایو ساینس، یک شرکت به نام اردرویدز(AirDroids) یک سری فعالیت های هدفمند کیک استارتری برای جمع آوری پول برای ساخت یک هلی کوپتر کوچک بدون سرنشین مه می تواند کاربران را در هوا از طریق اسمارت فون ها دنبال کند،را شروع کرده است.

 

بر اساس صفحه کیک استار این شکرت،این وسیله که پاکت دران(هواپیما بدون سرنشین جیبی)نام گرفته،تا شو،کم وزن و به راحتی قابل استفاده است.

صاحب منصبان شرکت اظهار داشتند که این هلی کوپتر کوچک جیبی برای حمل یک دوربین طراحی شده که باعث می شود که یک وسیله ایده آل برای عکاسان مبتی،علاقه مندان به سرگرمی هواپیماهای بدون سرنشین و علاقه مندان ورزش های ماجراجویی،باشد.

صاحب منصبان AirDroids در یک بیانیه اظهار داشتند که: ((هم اکنون همه می توانند با دوربین های موبایل خود عکس ها و فیلم های خوبی بگیرند و آن ها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند،اما آن ها محدود به آنچکه از سطح زمین دیده می شود،هستند.

حالا با پاکت دران،تا به حال از این آسان تر نشده بود که عکس های هوایی بی نظیری بگیرید و منظره و نمایش کاملاً جدیدی را ممکن سازید که تا به حال دیده نشده بود.Airdroids نسخه های اولیه ای از این هلی کوپتر درست کرده است اما هم اکنون به دنبال گسترش کارهایشان از طریق بهره گیری از پول مردم عادی می باشد.

در حال حاضر،پروژه از هدف 35,000 دلاری خود گزشته و به بیش از 100 هزار دلار افزایش یافته.این درحالی است که 57 روز از این سری فعالیت های هدفمند کیک استارتری(Kickstarter campaign) گذشته است.

توضیحات اضافه:

کیک استارت (Kicckstarter):به حمایت مالی تعدادی از مردم از اختراعات و یا کشفیات گفته می شود.

سری فعالیت های هدفمند کیک استارتری(Kickstarter campaign):یک نوع مناقصه یا سرمایه گذاری مردم بر روی اخرتاعات و یا کشفیاتی که دارای سرمایه گذار خاص نمی باشند.



[ پنج شنبه 92/11/17 ] [ 6:44 عصر ] [ ایرج فاضلی ]

نظر